Vzdelávanie a workshopy
Startupové podnikanie sa vyznačuje vysokým rizikom. Úspechu predchádza veľa chýb a ponaučení. Vďaka analýze stovky startupov a diskusiam s mnohými zakladateľmi startupov sme pomenovali niekoľko kľúčových tém, ktorých poznanie startupu pomôže prekonať najväčšie výzvy vstupu na trh a udržateľného rastu. V týchto oblastiach sa vám budú venovať na workshopoch najväčší experti na dané témy na trhu.

Kurikulum workshopov

Workshopy budú organizované každé 2 týždne a budú vedené expertmi z daných oblastí. Trvajú približne 3-4 hodiny.

Workshop icon

Vision

Na začiatku programu vás čaká workshop, kde si zadefinujete, v akom štádiu sa práve nachádzate a čo vám chýba. Následne si podľa toho nastavíte ciele a KPI's.

Workshop icon

Legal essentials

Podcenenie právnych záležitostí je klasická začiatočnícka chyba a vie sa kruto vypomstiť. Na workshope si povieme ako si ideálne nastaviť startup z pohľadu zakladateľov, kľúčových pracovníkov, investorov, daní a nákladov.

Workshop icon

Sales

Ako definovať hodnotu produktu pre zákazníka, nájsť správny product market fit a naštartovať úspešný a udržateľný predaj.

Workshop icon

Pitch

Workshop zameraný na umenie prezentovania firmy, tvorbu dobrého pitch decku, story-telling a tiež správneho nastavenia prezentácie pre rôzne typy publika

Workshop icon

Leadership

Silný tím je základom fungujúcej firmy, pričom líder musí vedieť motivovať k vysokým výkonom. Workshop ukáže ako efektívne pracovať s ľuďmi a ako riešiť interné problémy.

Workshop icon

Marketing

Lektori priamo z Facebooku a Google povedú workshop online marketingu, poradia a ukážu aktuálne trendy. Na workshope sa v druhej časti bude hovoriť o dátach, o tom čo zbierať, ako zbierať a ako ich uchovávať.

Workshop icon

Growth hacking

Naučíte sa nové spôsoby získavania a udržiavania si zákazníkov s vysokou hodnotou, ako sa zamerať na správne metriky a stanoviť si S.M.A.R.T. ciele a ako znížiť náklady na získanie nových zákazníkov.

Workshop icon

Startup financing

Ako premýšľajú investori, čím ich zaujať, na čo sa pripraviť pred rokovaniami a na čo si dávať pozor pri podpisovaní investície.

Nestihli ste sa prihlásiť?

Pošlite nám váš startup a ozveme sa vám

strategickí partneri projektu

partneri

mediálni partneri